Skambinkite: +370 686 61770Buhalterija: +370 5 24321468:00 - 17:00 val. darbo dienomis
+ Medkirtė retinimo ir galutinio iškirtimo darbams+ Vairuojama priekaba su 54 ° vairavimo kampu ir tiksliu kombaino sekimu+ Galinga važiuoklė+ Dideli ratai+ Plati apkrovos zona+ Erdvi kabina su „Comfort Line“+ Suderinamas su visų ratų porų bėgių vikšrais
Rottne F13D - aštuonių ratų medvežė su 14 tonų keliamoji galia, itin tinkama skirtingo ilgio medienai tvarkyti. Įrenginį galima aprūpinti reguliuojamo pločio guoliais („Wide Load“) ir hidrauliniais kuolais, kurie padidina jo lankstumą ir keliamąją galią nuo 4,7 m2 iki 5,5 m2.
Rottne F13D važiuoklė puikiai pritaikyta plynam iškirtimui, o vairuojama priekaba, su 54 ° vairavimo kampu, mažu posūkio ratu bei tiksliu sekimu daro ją idealiu tinkamą retinimui tankiose vietovėse.
Šarnyrinė priekaba, leidžia mašinos vairavimo kampą padidinti nuo 43° iki 54°, tad ši vidutinio dydžio medkirtė yra universalus, didelės talpos įrenginys, tinkantis retinimo darbams.
Vairuojama priekaba susieta su medvežės rėmu, kurį galima valdyti atskira vairasvirte. Tad, Rottne F13D lengva manevruoti, važiuojant keliu atbuline eiga. Sinchronizavus rėmo ir priekabos valdymą, medvežė ir priekaba važiuoja identiškomis provėžomis, taigi sumažėja pažeidimų rizika važiuojant keliu.
Jau daugiau nei nei 30 metų, Rottne gamina medvežes su individualiu vežimėlio pakėlimu. Vežimėlio pakėlimas leidžia įrenginiui sklandžiai judėti uždarose perėjose, šlapioje ar stačioje vietovėse, bei tarp kertamų medžių.
Vežimėlis pakeliamas individualiai, tad jo dešinę ir kairę rankas galima valdyti atskirai.
Ergonomiška operatoriaus kabina su prabangos klasės komfortu.
+ Identiška kabina skirtingose medvežėse+ Dideli langai, užtikrinantys puikų matomumą+ Žemas triukšmo lygis - tyliau nei naujame automobilyje+ „Comfort Line“
Erdvi bei patogi, modernaus dizaino kabina su dideliais langais leidžia operatoriui gerai matyti visą darbo zoną. Kabina turi keletą skyrių daiktams laikyti, šildomą skyrių maisto dėžutėms; oro kondicionierių, turintį tiek gryno, tiek recirkuliuojamo oro filtrus.
Unikali „Comfort Line“ kabinos pakabos sistema sumažina juntamus smūgius, tad važiavimas reljefu tampa žymiai sklandesnis. „Comfort Line“ buvo pristatyta 2007 m., tai laiko gerai patikrinta sistema. Nuo pat šios sistemos įdiegimo, „Comfort Line“ buvo kuriama su patobulinta programine įranga, patikimesniu dizainu ir tikslesniu padėties nustatymu.
Itin žemas garso lygis kabinose, medkirtės kabinoje tyliau nei naujame automobilyje. Rottne kabinos atitinka ergonomines gaires, taikomas miškų ūkio mašinoms.
Kabinos interjeras, paskirstymo dėžutė, kompiuterinė įranga ir valdymo funkcijos yra identiškos, o tai yra reikšmingas pranašumas operatoriams, kurie dirba su skirtingų modelių Rottne mašinomis.
Medvežės valdymo sistema ROTTNE D5 - sukurta remiantis CAN-bus technologija. Ši sistema valdo bei stebi variklį, transmisiją ir krautuvą. Nustatymų pakeitimus, stebėjimą ir trikčių šalinimą galima atlikti per jutiklinį ekraną, pritvirtintą prie porankio. Įspėjimai, perteikiami vaizdiniais ir garsiniais signalais, rodomi ekrane teksto forma.
+ Pilnai automatizuotas ataskaitų teikimas+ Galingas procesorius ir kietasis diskas+ Stanford 2010 standartas+ Padintas darbo efektyvumas+ Didelis jutiklinis ekranas
Rottne medkirtės kompiuteris yra suderinamas su „Stanford 2010“ standartu, jis taip pat valdo automatinius pranešimus naudodamas standartinius pdf failus.
Kombainas aprūpintas galingu kompiuteriu su dideliu jutikliniu ekranu. Rottne medkirčių kompiuteryje yra nauja „Forester F30-“ ir „GeoInfo“ programinė įranga, bei GPS įranga.
Medvežės kompiuteris gauna informaciją apie gamybą iš kombaino. Įrenginys praneša apie medienos kiekį ir jos lokaciją, toliasniam gabenimui; bei kombaino darbo efektyvumą.
„Geoinfo“ leidžia planuoti bei padidinti kirtimų efektyvumą. Ši programinė įranga leidžia informaciją, kaip gamybos failai, žemėlapiai su darbo maršrutais, automatiškai perkelti iš medkirtės į medvežę, tad lengviau planuoti transportą ir užtikrinti, jog visa iškirsta mediena yra surenkama.
Variklio skyrių galima greitai pasiekti atlenkus variklio gaubtą į priekį ir nuleidus apatinę plokštelę. Didelis kabinos pasvirimo kampas, leidžia sunkesnius komponentus atkelti nuo kombaino rėmo, naudojant įprastą kėlimo įrangą.
Paskirstymo dėžutė prieinama per rakinamą liuką kabinos išorėje. Saugikliai nesudėtingai prieinami patikrai iš operatoriaus vietos, vairuotojo sėdynėje.